از شهریور که میشنوم ناخودآگاه گوشهایم تیز میشوند؛
شاید فقط پیوندی دوستانه باشد میان شهریور و آغوش باز خیابانهایش برایت ...
حال و هوای عجیبی میشود وقتی شهریور بوی اردیبهشت بدهد ،
شاید هم اردیبهشت میخواهد به این بهانهی رایحهی شهریور را از آنِ خود کند!
.
.
بههرترتیب مییابم... نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89