و اما امروز ...
امروز تنم بوی عطر میگیرد
عطر آغوش ...
در تقویم خورشیدی امروز روزی هست که پا به زمین گذاشتم
ینی دیشب حدود ساعت ۱:۳۰ شب به زمین اومدم(البته به روایتی از مادرم که هر سال بهم میگه نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8