دستم به بودنت نمیدونم میرسه یا نه!
اما بگذار
سربسته از دلم برایت بگویم
طوری دوستت میدارم
که هر شبانه روز
بی آنکه ببینمت
بی آنکه ببوسمت
بی آنکه لمست کنم
بودنی ترین شخص جهانم شدهای :)
....
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31