4444♥️

خرید بک لینک

دستم به بودنت نمیدونم میرسه یا نه!
اما بگذار
سربسته از دلم برایت بگویم
طوری دوستت میدارم
که هر شبانه روز
بی آنکه ببینمت
بی آنکه ببوسمت
بی آنکه لمست کنم
بودنی ترین شخص جهانم شدهای :)
....

نوشته شده در تاريخ دوازدهم تیر ۱۴۰۳ در ساعت 7:7 توسط به تنهایی خورشید | ?????

نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 20 تير 1403 ساعت: 14:52

صفحه بندی