خب امروز اومدم ی چیزی بگم
که نمیگم .
بجاش چیز دیگه میگم که بماند...
.
گاهی اوقات ما نمیخوایم خوب بشیم
چون درد آخرین نقطه اتصال ما به چیزیه که از دست دادیم !
.
.
رنج کشیدن لازم است؛ تا وقتی که متوجه شوی دیگر لازم نیست. نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11