نمیدونم نتیجه چی میشه
رتبه خوبی تو کنکور آوردم
اینو خوب میدونم هر چ مال تو باشه مال توئه
رها کن و از رها کردن نترس
هر چیزی به وقتش اتفاق می افته
میخوام تو ی دانشگاه سطح بالا قبول بشم و با رتبه بالا در حد عالی فارق التحصیل بشم و ...
با این حال میدونم هر چی که بشه شده و اون برام مناسبِ نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90