دیدین بعضیا اینجورین که وقتی باهاشون حرف میزنی قلبت یه جوری میشه؟
یه استرس خاص و ناملموسی داری ولی از طرفی خوشحالی که داری با اون طرف صحبت میکنیو در عین حال همه سعیتو میکنی که این حستو قایم کنی و در انتخاب کلماتت دقت کنی....
آره....تو دقیقا خود تو .. چانداری من ... خوبِ خوب مهربان من ...مطلوبِ من... هنوز هم بعد از گذشت 10سال ، تو هر زمان و مکان و شرایطی که باشم...وقتی ک اسمت میاد مجبور میشم به پنهانکاریِ چشم هام....
بودنت همیشگی دوست داشتنی ترین پنهونیه دنیا♥️
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97