درد داره . . .

خرید بک لینک
چقدر خوبه وقتی خوشی بتونی خوشیت رو تسری بدی و حتی با دیگران تقسیمش کنی .

و از اونطرف وقتی درد یا ناراحتی داری هم دیگران بیان و نازت رو بکشند و دردت رو کمی فراموش کنی !

دیشب تو سالن بعد از ی دفاع روی تور ، پام پیچید و اوف شد ( کپسول و رباط ) آی ،

حالا تو خونه نشستم و موزیک گوش میدم و یاد کارای عقب موندم میافتم .

چقدر خوبه اگه بیاید کمک ، عیادتم کنید و اگه شد عبادتم کنید زودتر خوب شم . . .

نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32

صفحه بندی