و از اونطرف وقتی درد یا ناراحتی داری هم دیگران بیان و نازت رو بکشند و دردت رو کمی فراموش کنی !
دیشب تو سالن بعد از ی دفاع روی تور ، پام پیچید و اوف شد ( کپسول و رباط ) آی ،
حالا تو خونه نشستم و موزیک گوش میدم و یاد کارای عقب موندم میافتم .
چقدر خوبه اگه بیاید کمک ، عیادتم کنید و اگه شد عبادتم کنید زودتر خوب شم . . .
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154