
آی مچ پام ، کم نیار برو . . .
حالم اینجوریه . . .
بوسه هرچند که در کیش محبت کفرست
کیست لبهای ترا بیند و طامع نشود؟
این لـب بـوسه فـریبی که ترا داده خدا
تـرسم آیینه به دیـدن ز تـو قـانع نشود
صائب تبریزی
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137