رسالت تو حضورِ
تو فقط حضور داشته باش
حاضر باش در جایی که برای توست
وقتی حضور داری هیچ بودن معنا پیدا میکنه
هیچ بودن محقق میشه
وقتی حضور پیدا میکنی و تسلیم آنچه برات مقدر و فراهم شده میشی .
میدونی ؟ همه چیز با حضور برای هیچ محیا و مهیا میشه
حاضر که باشی به بهترین خودت تبدیل میشی
به بهترین و بی نقص ترین نسخه خودت
نه تنها همه چیز برای تو که هیچ هستی خواهد بود؛
بلکه نواقص و حتی دردهایی که از خودت نشاءت گرفته و از وجودت پدیدار شده هم التیام پیدا کرده و ناپدید میشه.
وجود داشتن رو ولش ، حضور داشته باش
فقط حضور داشته باش ، با حضور کامل رسالتت رو درک میکنی ؛
حضور در اونچه برات مقدر شده موجب میشه:
از هر چه که ساخت خودت هست دور بشی و به منشا انرژی مطلق وصل بشی.
فقط من و جام و می و معشوق ، الباقی اضافات است ...
تو بده داد دل من ، دگران بیدادند
چیزهایی که در پی اونها کرارا به ثبت موجودیتت دامن میزنه
و نقشت رو تعیین و پررنگ میکنه رو رها کن
که بیراه رفتن رو رها کردی .
رها کن پیگیر بودنت برای ثبت وجودت رو ،
فقط حضور داشته باش
و با حضور کامل در محضر اونچه برات مقدر شده هیچ و تسلیم باش .
فقط بدون بایستی که حضور کامل رو حس کنی .
تو هیچ کار اضافی نکن ،
درک کن حضورت رسالتت هست ، میتونی حضور داشته باشی ؟
حضور داشتنت همه چیزی هست (که برای یافتنش بدنبالش تلاش زیادی کردی) برای تو که هیچ هستی.
وقتی برای رسیدن به خواستهها و تمایلات ذهنیت تلاش میکنی ،
وجودت رو اثبات میکنی !
وجود داشتنت در این مرحله بزرگترین خطر برای هیچ بودنت هست .
تنها با حضور داشتن در جایی که برات مقدر شده باشی
اعلام میکنی که هیچ هستی و هم نوا با عالم هستی
در مسیر اون قرار میگیری و با اون یکی میشی .
در مسیرش قرار میگیری و التیام پیدا کرده و از اسارت آزاد میشی .
تو پای در راه نِه و هیچ مپرس ...
خودِ راه گویدت که چون باید کرد .
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28