به تو افتادِ محبت
که نشستی در روانم
باور کن تراپی اینقدری تاثیر نداره
که دیدنش ... یا ازش خبر داشته باشم و بدونم خوب هست
با عمق وجود و از ته دل اونم عاشق باشه .
آره ، همینکه بدونم مثل منِ قطعا خوبِ خوبم
یه تله هست که ...
امیدوارم توش نیفتین یا توش گیر نکنید .
باور کن راحت نیست حس واقعی (و میزان علاقه حقیقی) اونی رو که با عقل و دل میخوایش رو نسبت به خودت ندونی نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37