ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻧﺪﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮﻡ
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ . . .
ﺑﻴﺎ ﻫﻤﺪﻳﮕﺮﻭ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ
I . . U
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32