نمیشه با نبودت ساده سر کرد... : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

...

.

مرا عهدیست با جانان , که رفتن بایدش باشد

.

اگر دیدم تو را در ره , از آن ننشستناش باشد

.

سخن کوتاه گردانم , که جویندهی دامانم

.

همان گنج و همان دامان , که باشد در پیاش سامان

.

مَنهمراهی که بسما... , و گر نِی ، فی امانا...

.

نمانم اندرین مجلس , بگیرد پای هم در گل

.

که خواهِ جستجوگرها

نباشد آخرین منزل

برای جستجوگر ها

نماند اینچنین منزل

.

بدرود ای من نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت: 13:23

صفحه بندی