نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «دوست» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

پرستوی دوست داشتنی

  • نیلوبلاگ

    از اواخر فروردین که برگشتم خوابگاه ، هر روز که صبح میشه صدای پرستوها رو میشنوم و حدودا تا ساعت ۹ و ۱۰ صبح که از مقابل پنجره اتاقم پرواز میکنند و دنبال همدیگه میکنند ، میتونم شور و هیجانشونو ببینم.تو این مدت هر از چندگاهی مینشستم و با دقت نگاهشون میکردماولش یجورایی پروازشون تو هم تو هم و شلوغ و در هم برهم دیده میشه که فقط سرد صدا میکنند و آشفته تو هوا پرواز میکنند .ولی اینطور نیستاونا دو به دو دنبال هم میکننداینو وقتی با نگاهم دنبالشون میکنم میبینم و اگه امکانشو داری پیشنهاد میکنم تجربهاش کنیتجر...

    ادامه مطلب
  • تو رو بایدکجا بزارن ؟؟؟

  • نیلوبلاگ

    دیشب حسین آقا کت و شلوار به تن و شیک پوشxa0داشت طبقه مسکونیxa0همکفی رو که همین چند سال پیش با مکافات ساخته بود تخریب میکرد تا بتونه اون رو به مغازه یxa0 دوازده متری جلو ی خونه اضافه کنه و با قیمتی گزاف تر به اجاره بده و کلی کیف کنه ، البته خودش زبونش کار میکرد و لباس هایxa0باجناق های محترم وxa0 برادر خانومxa0 خاکی پاکی شده بود و ایشان فقط تز میداد . . . مدتیم هست که تا به یک جمعی میرسه حرف از این میاره وسط که بیاید مغازه پایین رو دست جمعی پول بزارید اجاره کنید وxa0 کارو کاسبی راه بندازید وxa0. ....

    ادامه مطلب