حس طعم شیرین "اعجاز هستی" دستم رو به سمت نبشتن سوق داد:
شفائی که تو رو از درد دور میکنه و به درمانهای کم اثری که داشتی بینیاز میکنه.
تو در جایی که باید بوده باشی، بودی !
درجایی هستی که بایستی باشی؛
همین رو متوجه بشی راهو رفتی.
دریاب که با حضورت آید شفا و التیام.
عدم حضور خراب کاری میکنه ، با حضورت همه چیز برات ساخته و پرداخته و مهیا میشه .
امتحان کن و انجام بده ، نتیجهاش مدرکت میشه(نتیجهشو درک میکنی).
نتیجهاش برای تو که تا حالا هرجور تلاشی کردی (و این موجب شده) که وجود داشته باشی تجربه بینظیری هست .
بهجای وجود داشتن تهی شو ، هیچ باش ؛ بپذیر و فقط حضور کامل داشته باش .
با فراق خاطر و با احترام تقدیرت رو به آغوش بکش؛
طعم اعجاز کم نظیرش رو بچش موهباتش رو حس کن و ازش بهرهمند شو....
م.ا
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37