
نمیدونم نتیجه چی میشهرتبه خوبی تو کنکور آوردماینو خوب میدونم هر چ مال تو باشه مال توئهرها کن و از رها کردن نترسهر چیزی به وقتش اتفاق می افتهمیخوام تو ی دانشگاه سطح بالا قبول بشم و با رتبه بالا در حد عالی فارق التحصیل بشم و ...با این حال میدونم هر چی که بشه شده و اون برام مناسبِ ...
ادامه مطلب