نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «ساختند» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

هر کسی را بهر کاری ساختند ...

  • نیلوبلاگ

    .تو و ما را بهر یاری ساختند ؟زین سبب دل را به سختی آختند.هم کهایشان در پِی مِی تاختندقبل وصل دل ! نهانی باختند.اَنقریب کی میشدند مسخ سخنکور بر سامان و بیراه از وطن.میگذشتند از همه دِیر و دیارچون به بیراهه سوار ناید قرار.(ما ز یاران چشم یاری داشتیم ؟خود غلط بود آنچه در دل کاشتیم).آن که چشم یاری به یاران بداشتخود قراری پُر عبس در جان بکاشت.چون نصارا سمت دل میتاختندقبل نوش می !! به خود میباختند.زین سبب ، آن را بخود میباختندمِی ننوشیده ، بهدل! پرداختند....م.امین نوشته شده در تاريخ ششم بهمن ۱۴۰۲ در ...

    ادامه مطلب