نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «جای» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

جای امن و حرفu200cهای بیu200cاثر

  • نیلوبلاگ

    همیشه جایی پیدا نمیشه ک احساس راحتی کنی ببخشید جایی جز اینجا برای نوشتن حرفامxa0ندارم که راحتxa0بنویسم xa0 نادیده گرفتن گذشته از سخت ترین کارهاست تبریک نگفتن تولد برام راحت نبودxa0 xa0دلم سختش بود ک بیشتر ازین ...

    ادامه مطلب
  • هوای خوبیه و جای تو خالی ...

  • نیلوبلاگ

    xa0رسیدم کنار دریاچه ، تو خلوت خودم برای لحظاتی به آب خیره شدم . چشم از آب برمیدارم . xa0اردک ها روی رمپ کنار دریاچه آفتاب میگیرند ، ماهیای توپولوی قرمز و سیاه و سفیدو خال خالی هم اومدن روی آب و ملچو مولوچی راه انداختند ، صحنه ی قشنگی رو در مقابلم دارم... شروع میکنم کنار دریاچه زیر سایه ی خنک درختان بید کهن به قدم زدن ... چند نفری کنار دریاچه نشستند ، یه مرد تنها ! دوتا دختر نزدیکش با یه سری کاغذ تو دستشون نشستند ، اونطرف تر پیرمری با یه پسر و بعد از اون میرسم به دوتا دختر که یکیشون داره اون یکی...

    ادامه مطلب