نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «چي بنويسم» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

چی بنویسم ؟؟

  • نیلوبلاگ

    xa0 تو بقایایxa0وب به تنهایی خورشیدxa0 ( وبلاگxa0یک شخص متشخص xa0، یکیxa0که من و اونxa0خیلی وقتهxa0از هم بی خبریم ) هر از چند گاهی یچی مینویسم . . . . . چیزایی که فهمیدنش کار هر کسی نیست برای هرxa0کسی که میفهمهxa0هم جالب نیست... . . . خب خودمم وب داشتم ، اما حالا مال یکی دیگست که نمیدونم کیه!!!xa0 xa0 xa0 xa0...

    ادامه مطلب