نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «وجود» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

چقدر وجود داری ؟

  • نیلوبلاگ

    در حال حاضر تعریف خودم از وجود داشتن، کیفیت خودزندگی و زندگی کردن خود هست ...آرهبنظرم اینکه یه نفر چه مقدار خودِخودش رو زندگی میکنه! مقدار موجودیت و وجودش رو تعریف میکنهوجود داشتن جسارت میخواد و جسارت داشتن لازمهی موجودیت هر فرد در دنیای پرتلاطم و خودخواه اطرافمون هست .دنیایی که دائما سعی داره با از بین بردن سرشت و طبیعت و ذاتمون، مارو طوری ساده و خنثی کنه برای خودش قابل فهم و پیش بینی بشیم...و این دنیا حاصل ساخت کسانی هست که نمیشناسمشون ....برای اینکه از چشمههای پاک وجودت سیراب بشی و بهره کافی ...

    ادامه مطلب