نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «واقعا» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

واقعا قلبم گرفت!

  • نیلوبلاگ

    باورم نمیشه از آخرین دفعه ای که اومدم اینجا و سر زدم  ۴ ماه میگذره! چه زود میگذره دخترررررر چه راحت عمرمون داره میگذره و نمیفهمیم... اصن واقعا باید چکار کرد بجز همین روزمرگیا! نوشته شده در تاريخ سی و یکم فروردین ۱۴۰۱ در ساعت 21:0 توسط به تنهایی خورشید | بخوانید...

    ادامه مطلب