نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «هستی» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

پیام روشن هستی

  • نیلوبلاگ

    حس طعم شیرین "اعجاز هستی" دستم رو به سمت نبشتن سوق داد:شفائی که تو رو از درد دور میکنه و به درمانهای کم اثری که داشتی بینیاز میکنه.تو در جایی که باید بوده باشی، بودی !درجایی هستی که بایستی باشی؛همین رو متوجه بشی راهو رفتی.دریاب که با حضورت آید شفا و التیام.عدم حضور خراب کاری میکنه ، با حضورت همه چیز برات ساخته و پرداخته و مهیا میشه .امتحان کن و انجام بده ، نتیجهاش مدرکت میشه(نتیجهشو درک میکنی).نتیجهاش برای تو که تا حالا هرجور تلاشی کردی (و این موجب شده) که وجود داشته باشی تجربه بینظیری هست .بهجا...

    ادامه مطلب
  • به دنبال چه هستی ؟

  • نیلوبلاگ

    در روابط روزمره و حتی خاص :هر موقع و هرجا که دچار تردید و سردرگمی شدی ! هر وقت که دچار تناقض شدی و ذهنت مشوش شد ؛هر جا دیدی داری قضاوت میکنی و وارد حاشیه میشی !درست همون موقع و همونجا لِگام رو بکش و فکر کن  ببین دنبال چی هستی ؟آسان بگیر تا آسون بگذره .کسی متعلق به تو و متعهد به تو نیست ، توقع نکن . دمی را دریاب ، که دَم را خوش است، دنبال چ هستی ؟معلوم نی فردا چی میشه ، کی مرده و کی زندهاست .ول کن چیزایی که آرامشتو به هم میزنه هرچه آرامشو بهم بزنه زیاده گرونه ، رهاش کن .هیچ چیز ارزش ندا...

    ادامه مطلب