نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «مگه» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

مگه بت نگفته بودم ...

  • نیلوبلاگ

    به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روز می میرم از پا میُفتمبه تو گفتم خودمو می کشمو پر میزنم تو آسمونا بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتمبه تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشماتچشاتم تنهام گذاشتنحالا من موندم و اشک و بغض و آه و عکس پاره تو و من بگو گفتم یا نگفتم بگو گفتم یا نگفتممگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تارهحالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب دارهدیگه جون نداره دستام آخر قصه رسیدهعطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریدهمگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تارهحالا یادگار من بعد سف...

    ادامه مطلب