نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «مترس» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

مترس

  • نیلوبلاگ

    واکنش به آنچه تو خواهی و نتیجهاش ...آرامش در قبال وقوع آنچه که رخ نداده و نمیدونی قراره چ بشه:از حادثهی زمان زاینده مترسوز هر چه رسد ، چو نیست پاینده ، مترساین یکدم عمر را غنیمت میداناز رفته میاندیش و از آینده مترس#مولاناخوشم میاد ازش؛ خودشم میدونه اینواینکه بخشی از وقت و انرژیمو باهاش تقسیم کنم برام خوشایندهاینکه اون رو هر از چند گاهی ببینم.گاهی که دنیا میخواد هم مسیر بشیماز میان هیاهو با سبکی باهم به دل ماجرایی پر بکشیم ...این اتفاقات کم تکرار میتونه انرژی بخش باشه...برام واضح نیست اون چی دوس...

    ادامه مطلب