
در روابط روزمره و حتی خاص :هر موقع و هرجا که دچار تردید و سردرگمی شدی ! هر وقت که دچار تناقض شدی و ذهنت مشوش شد ؛هر جا دیدی داری قضاوت میکنی و وارد حاشیه میشی !درست همون موقع و همونجا لِگام رو بکش و فکر کن ببین دنبال چی هستی ؟آسان بگیر تا آسون بگذره .کسی متعلق به تو و متعهد به تو نیست ، توقع نکن . دمی را دریاب ، که دَم را خوش است، دنبال چ هستی ؟معلوم نی فردا چی میشه ، کی مرده و کی زندهاست .ول کن چیزایی که آرامشتو به هم میزنه هرچه آرامشو بهم بزنه زیاده گرونه ، رهاش کن .هیچ چیز ارزش ندا...
ادامه مطلب