نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «خاطره حب» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

خاطره...

  • نیلوبلاگ

    نميدونم چقد ربط داره اما از پايان ديماه تا شروع اسفند ياد ي دوسم ميفتم '''كه فامیلش بهمني بود ... xa0 xa0 xa0 هرجا هستي شاد باش ،xa0هستيم , ت...xa0م.... u200f@: u200fu200f...

    ادامه مطلب