نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

متن مرتبط با «تنهایی» در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... نوشته شده است

تنهایی یا خلوت گزینی ؟

  • نیلوبلاگ

    تنهایی برای هر کس ی طورهینی هر کسی ممکنه نسبت به تنهایی یجور واکنش نشون بده و تاثیری که از تنهایی میگیره براش متفاوت باشه.داشت یواش یواش از خاطرم میرفت که تنهاییم چطور بود و چطور بهم گذشت.سالها تنهایی چطور میگذره؟دلگرمی آدما بودن در حالی که آدما دلگرمیت نباشن؛ چطور گذشت ...ممکنه از لحظهایکه در مسیری قرار گرفتم که تونستم خودمو بخش یا جزئی از هرچیز ببینم و کُل رو بخشی از خودم ، با موجوداتی از جهان اطرافم نرمتر شدم و برای ارتباط باهاشون ، گوشتلخی کمتری با خودم به خرج دادم .منظور از اون موجودات در ج...

    ادامه مطلب