
ما آدما اکثرا برا هر چیزی میخوایم دنبال دلیل باشیم، که نمیدونم به چی برسیم .خودمونو مطمئن کنیم ؟ که از چی اطمینان کسب کنیم ؟؟تو این جهان پایدار که در عین حال خیلی چیزها کاملا ناپایدار هست ، و بالعکس..، همیشه میخوای همچنان برا هر چیزی دنبال دلیل باشی ؟ممکنه تو هم ی وقتی متوجه بشی این روحیه باعث میشه چشیدن طعم بسیاری از فرصتهای برنامهریزی نشده و لحظات ناب و نادر رو از دست بدی؛یا اون طعم و شیرینی و دلچسبیِ بعضی از لحظهها رو اونجور که میشه ازش لذت برد رو نچشیم ؛ در حقیقت طعم ی زندگی متعادل رو نچشی ....
ادامه مطلب